reklama

Čo ďalej?

Pomaly sa blíži koniec môjho bakalárskeho štúdia a neviem si nájsť cestu ďalej. Robiť či študovať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vždy som chcela učiť a preto som išla na učiteľský smer. Dva roky som teda bola na matfyze a fakulte TV a športu. Minulý rok v júni/júly sa mi zazdalo, ze v USA by som možno aj niečo mohla dosiahnuť a vydala som sa s rodičmi za oceán.

Na Slovensku na výške som sa niečo naučila z matiky, telesnej, psychológie a pedagogiky. No za tých 8 mesiacov, čo som v USA mám pocit, že som sa naučila niekoľkokrát viac ako za dva roky na Slovensku. Zatúžila som využiť toho, že si môžem zapísať takmer čokoľvek. Základy fyziky, java, kombinatorika, ruská kinematografia, detská literatúra, mikroekonómia, agent based computational economics, teória hier, európsky stredovek...Baví ma to, dozvedám sa veci z roznych oblastí. Ale čo s tým?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz pomaly zháňam prácu. Poslala som zopár životopisov, no takmer bez odpovede. Ani poriadne neviem, čo môžem robiť. Nemám hlavu na vymýšlanie nových matematických teórií a ani by ma to asi nebavilo, i keď matiku mám dosť rada. Programovať poriadne neviem. A to niečo málo, čo viem z ekonómie asi tiež nestačí.

Teraz sa nemôžem hlásiť na graduate štúdium, lebo keď budú prijímačky, ja budem stále v štátoch. Chcem vôbec studovať na Slovensku ešte? Ekonómia by ma bavila, ale ísť na ekonomickú univerzitu do Bratislavy ma neláka, keď čítam aké má "úspechy". Matfyz ma nový odbor: kognitívna veda. Popis tohto odboru znie zaujímavo a lákavo. Matfyz mám rada...Ale zas aké bude z toho uplatnenie? A ako to bude s uznaním vzdelania? Budem mať (snáď) ukončené 4-ročné štúdium. Ako to budú brať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak budete mať pre mňa dobrú radu, dajte mi vedieť. Ďakujem.

Jana Tvaruzkova

Jana Tvaruzkova

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

studentka univerzity so zaujmom o kadeco Zoznam autorových rubrík:  Čo ma zaujalo v historiíPostrehy zo ŠtátovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu